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Max on Moritz in Santes Platt nor Wilhelm Busch

Vörop - Twee lälke, frägge Döögenekse
Den erste Streek - Wir Max on Moritz die Hunder on den Hahn van Witwe Bolte fange
Den twedde Streek - Wie Max on Moritz Hunder on Hahn van Witwe Bolte ütte Pann klaue
Den derrde Streek - Wie Max on Moritz et met den Schneeder Meister Böck driewe
Den verrde Streek -Wat Max on Moritz met Lehrer Lämpel on sin Piep make
Den fiffte Streek - Wat Max on Moritz mette Maikäfer on öhren Ohme Fretz anstelle
Den sässte Streek - Wat Max on Moritz inne Bäckerej beläwe on dann retiriere
Den letzte Streek - Die Trabante van'nen Buur geschnappt on wat dann passiert
En Wort drachterin - Met Max on Moritz es et üt
Den verrde Streek
Wat Max on Moritz met Lehrer Lämpel 
on sin Piep make

Dat het et ömmer all gegäwe:
Man mot wat lehre för et Läwe.
A-B-C, dat mot man weete,
man dörf dat nie mehr vergäte.
Man mot inne Scholl lang bliewe,
bes man lääse kann on schriewe,
bes man Zaale kann addiere,
twee van säss kann subtrahiere,
drij met vier multipliziere,
tien dörr fiff kann dividiere.

On ok noch völl andre Kroam
mot man lehre on verstoan.
Lehrer Lämpel - mäj met Senge -
dej die Blaage dat bejbrenge.
Moritz äwer on ok Maxe
mieke inne Scholl bloß Faxe.
Den Lämpel dej öhr dat verbije,
dröm kosste sej öm ok nit lije.
Lämpel dej now nit bloß lehre,
dej den Tabak ok verehre.
Üt die Scholl - nor Hüss hej liep,
stoppne sich dann flott die Piep,
Met 'ne Femp now angestoke,
met Pläsier dej hej dann schmoke.
Max on Moritz denke nor,
off et nit te make wor,
met des Piep wat üttefräte,
wat wird Lämpel nie vergäte.

Ass et ens was Sonndagmärge,
wolle sej den Lämpel tärge.


Lämpel - dat was ganz gewess -
spöllne Örgel inne Mess.

Now die twee leis ohn' Gedrüss
ginge rin in Lämpels Hüss.
On all bald den Max ok riep:
"Hier es Lämpels lange Piep!"


Moritz in sin Bokksetäss
het wat Polwer in en Fläss.
On ganz flott now stopp, stopp, stopp,
Polwer in den Piepekopp.
Dann merr flott üt et Hüss herütt,
denn die Kerk, die es all ütt.


Lämpel schlütt die Kerk noch tuw
on denkt sich: "Now hemm ek Ruw!"
Ondern Ärm dat Buuk, dat grote,
för den Örgel - met de Note.


Sett de Kerk för vandaag "Tschüss"
on löppt schnurstrakks dann nor Hüss.


Erst trekkt hej dor an die Schlappe,
dann düt hej die Piep sich schnappe.


"Ach!", sett hej, "wat es dat schön!
Ganz tefreeje! Ganz alleen!"


Rums! Die Piep, die flüggt üttreen!
Kopp nor onder, hoch die Been!
Sässel, Toffel on den Nowe,
alles es dörreen gefloge.
Tentefatt on Koffietass -
nekks merr so wie't grad noch was.


Ass den Qualm sich now vertrokke,
soag man tösse all des Brokke
Lämpel op de Rögg dor legge!
Sütt den üt! Es nit te segge!


Haand, Gesecht on ok noch leeger
es so schwatt wie bej 'ne Neeger.
Op den Kopp die letzte Höör
sin verbraand, sej sin nit mehr.
Wen soll lehre jetzt die Blaage -
schriewe, lääse, sich verdraage?
Wen as Organist verträje?
Ohne Örgel! Wie dann bäje?
On wenn hej now schmooke mott,
wor sin Piep es ratts kapott?


Bald dej hej werr drenke, äte,
bloß die Piep koss man vergäte!
***
On det was den verrde Kier,
wat dann koam, dormet now wier.

 
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